تفریح و سرگرمی

کامران و هومن جعفری 2 برادر که درتهران به دنیا اومدن که البته یه خواهر هم دارن به اسم کتایون یا همون کتی که کتی از کامران و هومن کوچیکتره و از نظر قیافه خیلی شبیه هومنه که اگه دقت کرده باشین میتونین اون رو در آهنگ کت من یا من تورومیخوام دیده باشین .
کامران متولد 25 نوامبر 197۵ و هومن متولد 23نوامبر 1980 است همون طور که گفتم در تهران به دنیا اومدن و در منطقه گیشا زندگی میکردن تا زمانی که کامران 12 سالش بوده از ایران به کانادا میرن مدتی در مونترال بودن و سپس به ونکوور میرن و همونجا هم درس میخونن و بزرگ میشن در همون ونکوور هم با رامین زمانی آشنا میشن و به گفته ی خودشون رامین مثل برادر بزرگ کامران و هومنه هر دو از همون بچگی عاشق موزیک بودن و کامران چون بزرگتر بود بعد از اتمام تحصیلات کار موزیک رو شروع میکنه .

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:45
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 2:44
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 2:6
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 1:29
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 1:21
ساحل

کنسرت محسن یگانه خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان جمعه شب در سالن امام علی (ع) شهرستان رودهن برگزار شد. محسن یگانه را در این اجرا گروه ارکستر همشیگیاش به رهبری علی ثابت همراهی میکردند. عکسهای محسن هردان از این اجرا را اینجا ببنید ...

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 22:44
ساحل
درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.