تفریح و سرگرمی

همسرانی که در روابط خود مشکل دارند، ممکن است پیش از بهبود بخشی، به برخی تغییرات جدی نیاز داشته باشند تا ...


                                        [تصویر: 62176171389193992051537883624578229119.jpg]

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 1:42
ساحل

مرد بودن با خود ویژگی ها و شرایطی را به دنبال دارد که برای موفقیت در زندگی باید به آن ها توجه داشت.یک مرد در کنار مهربانی و صمیمیت نیازمند اقتدار و صلابت است .

[تصویر: 3399104209858162192705825515461169130244.jpg]

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 3:1
ساحل


 
خانم‌ها با بالا رفتن سن‌شان موارد زیادی (از قبیل زایمان، یائسگی، استرس و...) را پشت سر می‌گذارند که همه اینها بر پوست خانم‌ها تاثیر مخرب دارد. هرچقدر هم که مراقب پوست‌تان باشید، باز زندگی خسارت خودش را از شما می‌گیرد. اما حداقل با یک آرایش درست می‌توانید زمان را کمی به عقب برگردانید و چین و چروک‌ها، لک‌های پیری و آسیب‌های ناشی از آفتاب را مخفی کنید. در اینجا نکاتی را از زبان آرایشگرهای حرفه‌ای برای شما بازگو می‌کنیم.
 


در هر سنی باید پوست شادابی داشته باشید

توصیه اول: آرایش و نوع آرایش می‌تواند یک تغییر موقتی در ظاهر شما ایجاد کند، در حالی‌که باید به اصل پوست خود رسیدگی کنید. اصلا مهم نیست چه سنی دارید. یک انسان باید از نعمتی که خدا در اختیارش گذاشته، خوب مراقبت کند.
پوست شما هنوز به کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب احتیاج دارد. مهم‌ترین نکته، تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست و دوری آن از نور خورشید است. بنابراین هر روز صبح از کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب استفاده کرده و در طول روز ‌آن را تکرار کنید.
حتما هر شب آرایش صورت خود را پاک کنید و بعد از شستن صورت دوباره کرم مرطوب‌کننده روی صورت خود بمالید. این جمله را به خاطر داشته باشید: «در هر سنی که هستید باید از پوست خود مراقبت کنید.»
 


پوست را روشن‌تر کنید

توصیه دوم: کدری و تیره بودن از علائم خشک شدن پوست است. البته لازم به ذکر است که با بالا رفتن سن، پوست شفافیت و سرخی خود را از دست می‌دهد. علاوه بر این‌که با استفاده از مرطوب‌کننده‌ها خشکی پوست‌تان را درمان می‌کنید، می‌توانید با یک آرایش مناسب، پوست‌تان را شفاف‌تر و روشن‌تر جلوه دهید.
با استفاده از رنگ‌های گرم می‌توانید ظاهر و سطح رویی پوست را روشن‌تر کنید. کارشناسان استفاده از یک بیس (پایه) که کمی از رنگ طبیعی پوست‌تان روشن‌تر باشد را توصیه می‌کنند. برای از بین بردن و محو کردن کبودی زیرچشم از کرم یا پودری استفاده کنید که یک درجه روشن‌تر از کرم یا پودر مخصوص صورت‌تان باشد. بعد از این‌که زیرچشم را روشن‌تر کردید، از همان پودری که برای صورت استفاده کردید، کمی زیرچشم بمالید تا این تفاوت رنگ مخفی شده و آرایش‌تان هماهنگ شود.
 


نکات ویژه آرایشی در استفاده از کرم

کرم‌های برنزه‌کننده باعث شفافیت پوست می‌شود، ولی نباید زیاد از حد مصرف شوند؛ زیرا رنگ مصنوعی آنها باعث می‌شود تا صورت، مسن‌تر به نظر برسد. به جای آن می‌توانید کرم برنزه را با کرم پودری که می‌خواهید استفاده کنید، مخلوط کرده و مخلوط آنها را روی صورت خود بمالید.
یا اینکه از کرم‌پودری استفاده کنید که فقط یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست‌تان باشد. برای اینکه ظاهر پوست را مرطوب نگه دارید، می‌توانید بعد از پایان آرایش‌تان، نکات ویژه آرایشی در استفاده از کرم از اسپری‌های مرطوب کننده استفاده کنید.



خطوط و چین و چروک‌ها را مخفی کنید

  •  بسیاری از خانم‌ها برای اینکه خطوط و چروک‌های زیرچشم، لب و پیشانی را محو کنند، اشتباهی آن نقاط را بیشتر آرایش می‌کنند. در صورتی که آرایش زیاد، در خطوط فرو رفته و آنها را واضح‌تر و قابل مشاهده‌تر می‌کند.
  •  برای مخفی کردن این خطوط با مرطوب‌کننده‌ها شروع کنید. صبح‌ها بعد از این‌که صورت خود را شستید، در حالی‌که صورت‌تان هنوز مرطوب است، از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌ها باعث می‌شود تا آرایش، بهتر روی پوست بنشیند.
  •  مرطوب کردن اطراف چشم‌ها را فراموش نکنید، زیرا مانع از ریختن آرایش می‌شود. در ضمن زیرچشمان خود را زیاد آرایش نکنید و از کرم‌پودر برای زیرچشم زیاد استفاده نکنید.
  •  ساختار استخوانی و ویژگی‌های صورت خود را یاد بگیرید و با استفاده از سایه‌های روشن یا تیره، خطوط عمیق را محو کنید. به‌طور مثال از رژگونه‌ای استفاده کنید که یک یا 2 درجه از کرم‌پودر یا میمیک صورت‌تان تیره‌تر باشد. نواحی تیره صورت را با پودرهای مات بپوشانید.



از رنگ‌های ملایم استفاده کنید

  •  رنگ‌های تند و قرمز مخصوص دهه 20سالگی است. خانم‌ها وقتی جا افتاده‌تر می‌شوند، باید از رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنند و مانور، بیشتر روی چشم‌ها باشد تا روی لب‌ها و گونه‌ها.
  •  می‌توانید با توجه به رنگ موها و چشم‌ها، از رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنید. اگر موهایتان هنوز جوگندمی نشده، ریمل و خط چشم مشکی بهترین گزینه است.
  •  اما اگر موهایتان رنگ تیره خود را از دست داده است، بهتر است از ریمل قهوه‌ای یا طوسی استفاده کنید.
  •  مژه‌ها نیز به مرور زمان، ضخامت و حجم خود را از دست می‌دهند، بنابراین بهتر است مقداری پودر مات روی مژگان خود بزنید و بعد از ریمل استفاده کنید.
  •  این‌طوری مژه‌ها پُرتر به نظر می‌رسد. یا می‌توانید از یک رنگ یکسان برای مژه‌ها و ابروها استفاده کنید که هم‌رنگ موهایتان باشد.



تـوصـیــه‌هـای پـزشـکان زیـبــایـی
 
  • چین و چروک
با بالا رفتن سن، خطوطی روی صورت ظاهر می‌شود که می‌توانید با استفاده از بوتاکس و فیلرها این خطوط را محو کنید. علاوه بر این به خاطر داشته باشید بعد از سن 30 سالگی استفاده از کرم‌های ضد چین و چروک و پیری ضروری است.

  • افتادگی
یکی از عواملی که می‌تواند با بالا رفتن سن باعث افتادگی پلک چشمان شود، آرایش بیش از حد چشم‌ها و پاک نکردن آنها قبل از خواب است. بهتر است حتما از شیر پاک‌کن مخصوص چشم برای پاک‌کردن آرایش چشم‌ها استفاده کنید.

  • کدر شدن پوست
عوامل محیطی و عوامل مختلفی از جمله کشیدن سیگار، عدم استفاده از ضد آفتاب و استفاده بیش از حد از لوازم آرایش می‌تواند باعث تیره‌تر شدن و یا به اصطلاح کدر شدن پوست شود بنابراین بهترین راه برای شادابی پوست تغییر شیوه زندگی و استفاده از رژیم غذایی مناسب است.

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 3:24
ساحل

خانم ها حالشو ببرند... dancing

با عذرخواهي از انگشت شمار مردان متفاوت :32:

طنز ه هاااااااااااااااااااااااااااااااا...! :1r0n6:

 

زن خودش را خوشگل میکند چون خوب فهمیده که چشم مرد تکامل یافته تر از عقل اوست. دوریس ري


هر زنی از سر هر مردی زیاد است. ژان پل سارتر


مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ ظاهری جدی پیدا میکنند و این تنها چیزیست که نمیگذارد زنها بهشان بخندند. جان رابرت فاولز

 

خداوند مردان را نیرومندتر آفریده است'اما نه لزوما باهوشتر.او به زنان فراست و زنانگی داده است و اگر این دو با هم خوب بکار روند میتواند مغز هر مردی را که تا بحال دیده ام مختل کند. فرا فاوست

زنان از مردان عاقلترند.چون که کمتر میدانند و بیشتر میفهمند. جیمز تربر

مردها همه مانند هم هستند فقط چهره هایشان با هم فرق دارد تا بتوان آنها را از هم تشخیص داد

یک مرد عبارت است از کلیه ادا و اطوارهای گذشته و امروزش. الکسی کارلایل



هيچ فكر كردي چرا خدا مرد را قبل از زن خلق كرد ؟ خب معلومه  قبل از خلق هر شاهكاري يك چركنويس هم لازمه

اگر زنان در مورد شخصیت مردان کمی نکته سنج باشند'هیچگاه تن به ازدواج نخواهند داد
. جورج برنارد شاو

بنی اسراییل 40 سال در بیابان سرگردان بودند.مردها حتی در آن زمان هم مسیر را نمی پرسیدند. ناشناس


عوض کردن شوهر فقط عوض کردن مشکل است. کاتلین نوریس

مرد نثر آفرینش است و زن شعر آن. ناپلئون

بسیاری از مردان باهوش زن کودنی دارند'اما به ندرت زن باهوشی پیدا میشود که شوهر کودنی داشته باشد.اریکا یونگ


هر زنی برای شناخت مردان کافیست یکی از آنها را خوب بشناسد.ولی یک مرد حتی اگر با تمام زنها آشنا باشد یکی از آنها را هم خوب نمی شناسد. هلن رولند


همه ی مردها بد نیستند.بدتر و بدترین هم دارند. ناشناس


خدا مرد را آفرید ولی اگر من بودم بهترش را می آفریدم. ارنا بمبک


در طول تاریخ نمی توانید مردی را بیابید که اسیر زن نشده باشد.
ضرب المثل هندی


مامانم به من گفت:تنها دلیل وجود مردها برای چمن زنی و پنچر گیری اتومبیل است. تیم آلن


افکار مردان اوج میگیرد و بالا میرود'همسطح زنانی که با آنها معاشرت میکنند.الکساندر دوما


بهترین مردان بزرگ همواره بدترین شوهرانند. کریستوفر مارلو



چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند؟
بخاطر اینکه دو قطب غیر همنام همدیگر را می ربایند. کتی لت


مردی بزرگ است که معایبش قابل شمارش باشد.ضرب المثل آمریکايی



شما مردها را چه میشود؟دیدن یک موی بولوند شما را 3 پله از نردبان تکامل پایین می آورد. ناشناس


اگر میخواهی فقط حرف کاری زده شود از مرد بخواه و اگر میخواهی آن کار انجام شود از زن بخواه. مارگارت تاچر


اگر در دنیا یک زن بد باشد همه ی مردها تصور می کنند زن آنهاست. ضرب المثل روسی



مردها بچه هایی ریشو هستند. توفیق


تنها یکی از 1000 مرد رهبر مردان دیگر می شود .999نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند. گروچو مارکس



مردها خود را در رانندگی بسیار برتر از زنان می دانند در حالیکه آقایان 87% تصادفات رانندگی را مرتکب می شوند و شرکتهای بیمه از این که به زنها خسارت نمی پردازند سود بسیاری می برند.ناشناس


او(مرد)مانند خروسی بود که تصور میکرد خورشید به این دلیل طلوع میکند که قوقو لی قوقوی او را بشنود. جورج الیوت

مردان از دو نوع خارج نیستند;یا روی سرشان خالیست یا توی سرشان.توفیق

من خواهان سه چیز در یک مرد هستم:ملاحت – شجاعت – وبلاهت. دوروتی پارکر


عاقلترین مردان دچار اشتباه شده اند و زنان آنها را فریفته اند ولی همچنان ادعا میکنند که زن عاقل نیست. جان میلتون


مردها مثل نوزاد هستند..... توی اولین نگاه شیرین و با مزه هستند اما خیلی زود از تمیز کردن و مراقبت از آنها خسته میشید. ناشناس

مردها مثل ماشین چمن زنی هستند..... به سختی روشن میشن و راه میفتن , موقع کار کردن حسابی سروصدا راه می اندازند و نیمی از اوقات هم اصلا کار نمی کنند.ناشناس

 

:kap:

:kap:

:thankyou:

Create your flash banner free online

           
جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 15:54
ساحل

شايد گمان نكنيد بسياري از رفتارهايي كه در طول سال‌ها براي‌تان به يك عادت تبديل شده، مي‌تواند تا چه اندازه زندگي مشترك‌تان را ويران كند اما‌ گاه همين رفتارهاي ساده و عادت وار، اعتماد همسرتان به شما را از بين برده و تكرارشان دليلي براي پايان يافتن رابطه‌اي مي‌شود كه سال‌ها براي حفظ كردنش تلاش كرده‌ايد. شمار اين رفتار‌ها كم نيست؛ در اين مطلب به 9 مورد از اصلي‌ترين اشتباهاتي اشاره مي‌كنيم كه اغلب از نادرستي‌شان مطلع نيستيد.




 
 تشكر يادتان نرود

براي ويران كردن يك رابطه، راهي آسان‌تر از اين وجود ندارد كه توقع داشته باشيد همسرتان هميشه و در همه حال براي راحت‌تر كردن زندگي شما حاضر باشد. اينكه ازدواج را راهي براي سلب مسئوليت از خود بدانيد و گمان كنيد همسرتان بايد نقش يك فرشته نجات را بازي كند، مي‌تواند زندگي شما را تا مرز ويراني پيش ببرد. فكر نكنيد اگر همسرتان كاري را براي شما انجام مي‌دهد، تنها به وظيفه‌اش عمل مي‌كند. گمان نكنيد اگر او روزي اين فعاليت‌هاي هميشگي را انجام ندهد به شما ظلم كرده است. او تنها شما را دوست دارد و براي احترام به شما اين رفتار را ادامه مي‌دهد. پس قبل از هر درخواست واژه «لطفا» را فراموش نكنيد و بعد از هر كار ارزشمند يا رفتار حمايت گرانه از او تشكر كنيد. به او نشان دهيد قدر تلاش‌هايش را مي‌دانيد و اين موضوع هيچ وقت براي‌تان تكراري نمي‌شود. سعي نكنيد بار زندگي را تنها به دوش او بگذاريد و در حد توان‌تان براي ايجاد توازن در زندگي مشترك خود تلاش كنيد.



سكوت نكنيد!

روزهاي اول ازدواج‌تان را يادتان هست؟ هميشه براي هم حرف‌هاي تازه داشتيد و به محض برگشتن به خانه، صحبت‌هاي‌تان را آغاز مي‌كرديد. حتي اگر چند ساعت يكديگر را نمي‌ديديد تلفني از حال هم با خبر مي‌شديد و گاهي يادتان مي‌رفت بايد گوشي تلفن را قطع كنيد و به كارهاي ديگرتان برسيد. گرچه سال‌هاي زيادي از آن روز‌ها گذشته اما هنوز هم بايد اين روال را حفظ كنيد. سكوت كردن و نداشتن موضوعي براي حرف زدن مي‌تواند مرگ ازدواج شما باشد. يك ارتباط صادقانه با گفت‌و‌گوهاي صادقانه روز به روز محكم تر خواهد شد؛ پس اين فرصت را از دست ندهيد.



 وقتي حرف ها را نمي شنويد

هيچ كسي دوست ندارد مورد بي‌توجهي قرار گيرد. براي خيلي‌ها توجه نكردن به صحبت‌هاي‌شان اصلي‌ترين نشانه بي‌توجهي تلقي مي‌شود. توجه نكردن به حرف‌هاي همسرتان و واكنش نشان ندادن به آنها مي‌تواند به معناي بي‌احترامي به او دانسته شود. توجه نشان ندادن به حرف‌ها و نظرات ديگران مي‌تواند بهانه‌اي براي سكوت كردن‌شان باشد و همانطور كه گفتيم، سكوت در رابطه يعني پايان گرفتن آن. گوش دادن به حرف‌هاي او تنها به معني شنيدن‌شان نيست بلكه درصورتي كه او خواسته‌اي را مطرح مي‌كند و شما قبول مي‌كنيد كه انجامش دهيد، بايد در نخستين فرصت ممكن آن خواسته را برآورده كرده و به او نشان دهيد مكالمات و قول‌هاي شفاهي‌تان بيش از هر چيزي براي‌تان اهميت دارد.




 
احساسات راپنهان نكنيد

اين‌كه چند سال پس از تشكيل زندگي‌تان ديگر به اندازه قبل به هم نگوييد «دوستت دارم» اتفاق طبيعي است. اما شما هنوز هم راه‌هاي زيادي براي ابراز عشق‌تان به همسرتان داريد. اين‌كه شريك زندگي تان احساس كند به حاشيه رانده شده و از علاقه شما محروم است، آسيبي جدي به زندگي شما خواهد زد. ممكن است فكر كنيد دليلي براي به اشتراك گذاشتن احساسات‌تان وجود ندارد، زندگي‌تان تغييري نكرده پس همسرتان هم بايد فكر كند مانند قبل دوستش داريد. اما اينطور نيست. شما بايد براي هر روز و هرلحظه زندگي‌تان، شيوه‌اي منحصربه فرد براي ابراز علاقه‌تان را پيدا كنيد. مي‌توانيد با حمايت‌تان، مهرباني و همراهي‌تان علاقه خود را به او نشان دهيد. اما بد نيست گاهي هم اين علاقه را به زبان بياوريد و مثل گذشته‌ها رفتار كنيد.



براي تفريح وقت بگذاريد

با گذشتن چند سال از زندگي و بالارفتن مخارج، كار‌كردن به بخش اصلي فعاليت‌هاي شما تبديل مي‌شود. اما دليلي ندارد به اين بهانه، روزهاي اول زندگي‌تان را فراموش كنيد و خود را در خانه و محل كار حبس كنيد. گرچه مسئوليت‌هاي شما بيشتر شده و با آمدن بچه‌ها وقت كمتري براي خود داريد اما باز هم بايد برنامه‌هاي خانوادگي‌تان را داشته باشيد و با دوستان و اطرافيان‌تان وقت بگذرانيد. يك هفته مرخصي گرفتن و سفر رفتن مي‌تواند حال و هواي‌تان را عوض كند و گاهي برنامه‌هاي دونفره گذاشتن هم مي‌تواند آرامش روزهاي اول را براي‌تان تداعي كند.



امان از مقايسه بي‌جا!

اينكه همسرتان را با كسي مقايسه كرده يا بخواهيد الگوي زندگي ديگران را در ازدواج خود پياده كنيد مي تواند زندگي شما را وارد مرحله دشواري بكند.هرگز از او توقع نداشته باشيد كه مانند كس ديگري رفتار كند يا برايش مدام ديگران را مثال نزنيد.او را همان گونه كه هست و همان گونه كه انتخابش كرده ايد بپذيريد و اگر هم مي‌خواهيد از او انتقاد كنيد پاي ديگران را به ميان نياوريد.



وابستگي را از بين ببريد

فراموش نكنيد كه از خانواده خود خارج شده ايد و يك زندگي جداگانه براي خود ساخته ايد.وابستگي به خانواده اي كه پيش از ازدواج با آنها زندگي مي كرديد مي تواند آفتي براي زندگي مشترك شما باشد.قرار نيست والدين و اعضاي خانواده خود را فراموش كنيد اما حفظ تعادل در اين مورد مهم ترين مسئله است.شما بايد بتوانيد اولويت هاي زندگي تان را مشخص كنيد.همسر شما بايد اولين اولويت زندگي شما باشد.هرگز به والدين يا اعضاي خانواده تان اجازه ندهيد كه در مورد زندگي مشترك‌تان تصميم بگيرند و نگذاريد علاقه شما به آنها به يك وابستگي آزار دهنده تبديل شود.



يكديگر را تهديد نكنيد

اگر مي‌خواهيد زندگي‌تان به صحنه جنگ تبديل نشود، سعي كنيد اختلافات‌تان را با آرامش حل كنيد. با هر اتفاق ساده قهر نكنيد و مدام او را به ترك شدن تهديد نكنيد. شايد در دفعات اول به دليل تلاش همسرتان به حفظ آرامش، امتيازاتي را به دست بياوريد اما فراموش نكنيد حفظ آرامش زندگي برعهده شما نيز هست، پس براي آن در كنار همسرتان تلاش كنيد و سعي كنيد اختلافات‌تان را با آرامش و مذاكره حل كنيد. اگر از برخي كار‌هايش ناراحت مي‌شويد با جديت منظورتان را مطرح كنيد و تا حل كردنش از پا نشينيد اما جديت و تلاش براي تغيير اوضاع هيچ ارتباطي به مقابله به مثل يا برخوردهاي خصمانه ندارد.




 
جنگ‌هاي قبيله‌اي

نزاع شما با خانواده يا عزيزان همسرتان مي‌تواند بعد از مدتي به يكي از مشكلات جدي رابطه‌تان تبديل شود. اختلاف همه جا هست اما مديريت اين اختلافات هنر شما و همسرتان است. صحبت كردن عليه عزيزان همسرتان در مقابلش يا امتناع از ديدن‌شان مي‌تواند رفته رفته آرامش زندگي شما را از بين ببرد. سعي كنيد با خانواده او برخوردي داشته باشيد كه دوست داريد همسرتان با خانواده شما داشته باشد. تلاش كنيد با اطرافيان او جوري برخورد كنيد كه دوست داريد آنها با شما برخورد داشته باشند. فراموش نكنيد زندگي صحنه جنگ نيست و شما براي آرامش خود و همسرتان هم كه شده، بايد مقداري انعطاف به خرج بدهيد.
 

Create your flash banner free online

           
دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 20:2
ساحل

ماشین شیک و شاسی بلند، ویلای دوبلکس در شمال، آپارتمان مجهز به سونا و جکوزی، شغل پر درآمد، مسافرت خارج، ... یک پسر ایده آل! اندامی زیبا، قدی بلند، کمری باریک، موهای فشن، بینی عمل کرده، آرایشی غلیظ، لباسی چسبان، خالکوبی روی بدن، سیگار، ... یک دخترایده آل!

اینها معیارهای امروزی برای آشنایی جوانان با یکدیگر است چرا که در جایی که اخلاقیات حرفی برای گفتن نداشته باشند معیار انتخاب مادی و ظاهری خواهد بود ،معیارهایی که جز بی هویتی چیزی برای نسل جوان ایرانی به همراه ندارد چرا که در فرهنگ اصیل اسلامی –ایرانی جایی ندارد.

شایداین نوع انتخاب  از تبعات جامعه مدرن باشد و یا تغییر الگویی متاثر از تغییر نسل و یا به دلیل هویتی گم شده. مبارزه ای تنگاتنگ بین دختران و پسرانی که رگ خواب همدیگر را پیدا کرده اند و در جدالی جنسیتی سعی در حذف رقبای خود دارندغرقند در هیجانات دوران جوانی که البته باید تخلیه شود. زمانی که پیروز می شوند حس میکنند به حاشیه ای امن رسیده اند. توهمی سرشار از بی سرانجامی ها.

خوشبینانه ترین حالت  آشنایی با این معیار های ظاهری ازدواجی است که معمولا به طلاقی زود هنگام منجر خواهد شد و تجربه ای سخت در  اول جوانی که تاثیر بدی در روحیه جوانان دارد.

در جایی که  صداقت و وفاداری نشانه ضعف است و دروغ و ریا مظهر ذکاوت،ارزش انسانها با ماشین زیر پایشان تعیین می شود و پول جیبشان ،نمی توان توقع استحکام روابط بر پایه عشق و محبت را داشت و نمی توان به دوام رابطه ها امیدوار بود چرا که همیشه کسی پولدارتر ویا زیباتر وجود خواهد داشت.

بدیهی است زمانی که پسری نگاه های حسرت آلود دخترانی را می بیند که بسوی اتومبیلی گرانقیمت خیره شده اند و درحال تعریف و تمجید از آن هستند، تصور میکند که قدرت و برگ برنده اش برای جذب دختر مورد علاقه خود، مسائل مادی است و در مقابل وقتی دختری نظاره گرٍ توجه بیش از حد پسران دیگر بهدختری است که خود را شبیه مانکن ها درآورده، ناخودآگاه ترقیب میشود تا برای جذب پسر مورد علاقه اش، متوسل به ظاهرسازی به گونه ای نامتعارف گردد.

تحلیلی دقیق تر از علل پیدایش و نتایج اینگونه الگوهای رفتاری میتواند دلیل وقوع این ناهنجاریهای اجتماعی را مشخص کند.

به گفته بسیاری از کارشناسان ،تقلید کورکورانه از اطرافیان، مهیا نبودن بسترهای فرهنگی مناسب، حس رقابت ناسالم و عدم وجود شرایط مناسب برای تخلیه هیجانات به افزایش اینگونه ناهنجاری های اجتماعی می انجامد.

بستر سازی و الگو سازی فرهنگی می تواند راهکار مناسبی برای تغییر الگوی رفتاری جوانان باشد و در این بین صدا و سیما هم می تواند با ساخت برنامه های مناسب به این مهم کمک کند اما آیا تا به حال برنامه هایی که بتواند بر جوانان تاثیر بگذارد ساخته شده است؟

دکتر مجید ابهری متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تهیه برنامه‌هایی مانند شوک، مکس، آژیر که براساس کالبد شکافی آسیبهای اجتماعی در جامعه تهیه و اجرا می شود،می گوید: از آنجاکه بیان ناهنجاریها نیاز به کارشناسی رفتاری دارد و در بسیاری از اوقات تخریب، تمسخر و تهاجم به الگوهای منفی جامعه آثار معکوسی دارد بنابراین به تهیه کنندگان این برنامه ها توصیه می شود از موضع گیری تمسخر آمیز و تهاجمی خودداری کرده و با بیان علل گرایش جوانان به این گونه رفتارهای اجتماعی، از نوجوانان و جوانان بخواهند براساس روابط عقلی - اجتماعی از گرایش به این گونه ظواهر خودداری کنند.

به گفته وی، زیبایی خواهی و مدگرایی در نهاد بشر به ویژه جوانان به یک رفتار نهادینه تبدیل شده است و در جوانان برتری جویی نیز به این رفتار اضافه می شود.

این استاد دانشگاه معتقد است : در حقیقت قصور ما و نهادهای فرهنگی باعث پیدایش اینگونه ظواهر در جامعه شده چرا که وقتی ما الگوی رفتاری مطلوب ارائه ندهیم فرزندانمان خود بدنبال جستجو و انتخاب می روند و آن وقت بدون توجه به فلسفه رفتارهای غربی و رپرها ، ظواهر خود را با آرایش آنچنانی و تزئینات به قول خودشان جیغ آرایه می بندند.

خط کشی سر و ابرو و استفاده از لوازم آرایش ویژه پسران از رفتارهای جوانان وندال و همجنس باز و منحرف اروپایی است و استفاده از گردنبندهایی مانند سنجاق ، قفل ، کلید و واشر و...از رفتارهای جوانان کارتن خواب که با این علایم بی خانمانی را به تماشاچی اعلام می کنند، بر می خیزد و 95 درصد از جوانان ما ریشه و علل استفاده از اینگونه آرایشها و پوشش را نمی دانند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه علی رغم وجود طراحان توانا درکشور ما هیچ نهاد و سازمانی وجود ندارد که طرحهای پوشاک ایرانی را در جوامع دیگر معرفی و صادر کند،می گوید: اگر لباسهای اصیل ایرانی با طراحی روز به جوامع جهانی معرفی شود آن وقت خواهیم دید که لباسهای عشایری، بلوچی و کردی در تمام دنیا طرفدار پیدا می کند.

در هر حال آنچه مسلم است،جوان به واسطه جوانی و هیجانات ناشی از بلوغ جسمی ،تشنه زیبایی  و زیبا بودن است و دوست دارد به شیوه ای جلب توجه کند و شیک پوش باشد.تجربه نشان داده است که با زور و نصیحت  به خصوص در عصر ارتباطات نمی توان جوانان را مجبور به کاری کرد و بنا براین باید از مسیر عقلانیت و فرهنگ سازی پیش رفت و جوانان را متوجه این امر ساخت که  داشتن زندگی راحت و برخورداری از امکانات رفاهی و انتخاب فردی دارای ظاهری مناسب، مورد پسند همگان است بد نیست ، ولی غرق شدن در مادیات و معیارهای ظاهری هرگز سرانجامی نخواهد داشت. انسانیت، همدلی و عشقشرط خوشبختی و تداوم رابطه است.
 
تشکیل خانواده ای گرم و صمیمی که محبت پایه و اساس آن باشد می تواند آرامشی بی پایان به ارمغان آورد و این مهم با ظاهر بینی و ثروت به تنهایی ،میسر نخواهد بود و باید این موضوع را نهادینه کرد که هر کشور و جامعه ای فرهنگی مخصوص به خود دارد که نزد افراد آن جامعه پسندیده است ،اما این دلیل موجهی برای پسندیده بودن آن در دیگر جوامع نیست و باید برای حفظ هویت ها،به ارزشها پایبند بود.

Create your flash banner free online

           
جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 19:23
ساحل

يکي از دغدغه هاي اصلي کارجويان پس از فارغ التحصيلي، يافتن شغلي مناسب با آموخته هاي دانشگاهي و مهارتهايي است که طي سال ها آموزش و ممارست فراگرفته اند. امروزه اغلب کارجويان با ثبت نام در بنگاه هاي کاريابي، جستجو در اينترنت، روزنامه ها، و آگهي هاي استخدامي با عزمي راسخ، خواستار ايده آل هاي شغلي خود هستند. اما پس از يافتن شغل ايده ال بايد گام دوم را نيز با موفقيت برداشت. توانايي در مصاحبه و نشان دادن مهارتها ، گامي است که کمتر به آن توجه شده است و اغلب کارجويان، عليرغم مهارتهايشان از اجراي آن و برآوردن خواسته هاي کارفرما بازمانده اند. در اين مقاله راهکارهاي مورد نياز کارجويان را قبل و بعد از مصاحبه تشريح مي کنيم تا با آموختن اين ويژگي مهارتهايشان در مصاحبه نيز کامل شود .
نکاتي که پيش از مصاحبه بايد بدانيم

پيش از هر مصاحبه اي بايد جستجويي کامل درباره مراجع کاريابي و تخصص هاي مورد نياز انجام دهيم . سپس رزومه خود را به اين مراکز ارائه دهيم . پيش از هر کاري بايد اولويت هاي شغلي خود را مشخص کنيد تا ميان انتخابها با مشکل مواجه نشويد. آگاهي و مهارت کامل درباره شغل ازعواملي هستند که بايد به آن توجه کرد هميشه مصاحبه را فرصتي براي آشکار کردن استعدادهاي خود بدانيد. کليه مهارتها، سوابق شغلي، تحصيلات و حتي دوره هاي آموزشي خود را نيز در رزومه ذکر کنيد. سعي کنيد در زمان مناسب به محل مصاحبه برويد و بدون هيچگونه استرسي با دقت به سوالات پاسخ دهيد. اجازه بدهيد تا مصاحبه کننده کنترل امور را در دست گيرد. از پاسخهاي طولاني اجتناب کنيد و بهترين و کامل ترين پاسخ را ارائه دهيد. درباره تواناييها و مهارتهايتان اغراق نکنيد. توجه داشته باشيد، نوع پرسشهاي مصاحبه کننده نشان دهنده اولويتهاي مورد نظر آنها است. اگر به هر دليلي موفق نشديد که رزومه خود را ارائه دهيد، نوع گويش و رفتار شما در مصاحبه هاي حضوري، تصويري کامل از سوابق و مهارتهاي شما نشان خواهد داد. بنابراين دقت در حرف زدن و پاسخ به پرسشهاي مصاحبه کننده بسيار حائز اهميت است. در واقع بجز برخي از شغلها که پيش از مصاحبه حضوري بصورت آزمون برگزار مي شوند، در شغلهاي ديگر و مصاحبه هايي از اين نوع، کارفرما با برخورد اول و با استناد به پاسخهاي شما به سرعت به ماهيت شما پي خواهد برد. هيچگاه درباره مشکلات و مسائل مالي در مصاحبه ها صحبت نکنيد. اينکار باعث مي شود که ديدگاه مصاحبه کننده تغيير يابد و تصور ديگري از شما و علت مراجعه داشته باشد.در هنگام پاسخ به سوالات مصاحبه کننده عجله نکنيد و با خونسردي کامل به آنها جواب دهيد. به مصاحبه اهميت دهيد و با لباسي آراسته و مرتب ظاهر شويد. متناسب با محل و موقعيت مصاحبه، سعي کنيد بصورت رسمي و در برخي جاها دوستانه انجام شود. ضرورتي ندارد کاملا رسمي باشيد، هميشه با لبخند چهره افراد زيباتر مي شود و خاطره اي به ياد ماندني تر به جاي خواهد گذاشت. درباره حقوق و مزايا در مصاحبه واقع نگر باشيد. متناسب با مسئوليتي که انجام مي دهيد حقوق خود را ارزيابي کنيد. اجازه بدهيد تا کارفرما در اين مورد ابتدا صحبت کند. آنگاه با برآوردي که از شرکتها و موسسات ديگر داريد در اين باره بحث کنيد.
آزمون هاي استخدامي

بسياري از شرکتها براي استخدام کارمندان آزمونهاي مختلفي را به طور کتبي و شفاهي انجام مي دهند . اغلب اين تستها با رعايت اصول علمي و روانشناسي انجام مي شوند و با توجه به تخصص هاي افراد طرح ريزي شده اند. کارفرمايان با ملاحظه اين تستها به نوع نگرش ، ديدگاه ، تواناييها و تحصيلات کارجويان پي مي برند و آنها را مورد ارزيابي قرار مي دهند. در هر آزمون که هرساله برگزار مي شود، سطح دانش کارجويان و ميزان قدرت پاسخگويي تغيير مي يابد و براين اساس الگوهاي کيفيتي نيز مشخص مي شوند. در واقع افرادي که فاصله فارغ التحصيلي آنها کمتر بوده، در مقايسه با افرادي که چندين سال پيش فارغ التحصيل شده اند ، براي آزمون آماده ترند. اين فاصله گر چه معياري براي سطح ارزشها و تواناييها نيست، اما موجب به وجود آمدن پديده اي به نام استرس مي شود. ترس از موفق نشدن و به حد نصاب نرسيدن نمره آزمون مشکلات زيادي را پديد مي آورد که مانع از نشان دادن چهره واقعي و تواناييهاي افراد مي شود .

موفق نشدن در مصاحبه دليلي بر پذيرش شکست نيست، بلکه فرصتي ديگر براي افزايش تجربيات ، مهارتها و ديدگاهي متفاوت در آزمون بعدي است
زمان مصاحبه

دقايق مصاحبه هم مي تواند لحظاتي فوق العاده استرس آور، عذاب آور و بسيار طاقت فرسا، و هم لحظاتي مطلوب و آموزشي و موفقيت آميز باشد. تمام اين مراحل بستگي به نگرش و ديدگاه شما دارد ، نکته قابل توجه اين است که خود شما چه تعريفي از مصاحبه داريد؟ به دليل اينکه هر آنچه که تصور کنيد و بينديشيد همان اتفاق خواهد افتاد. بنابراين اين امتحان را انجام دهيد و از نتيجه آن لذت ببريد. مصاحبه را يک رويداد ساده مانند بسياري از رويدادهاي ديگر زندگيتان فرض کنيد و آنرا فرصتي براي کسب يک تجربه نو بدانيد. از پذيرفته نشدن در مصاحبه نهراسيد و به فکر اجراي راهکارهاي جديد باشيد.
نکاتي که بايد پس از مصاحبه انجام داد!

اکنون شما درجايگاه فردي باتجربه و آزمون ديده ايد . بنابراين يک گام از ديگر رقبايتان جلوتريد و اهداف متفاوت تري را مدنظر داريد . انسان با هر آزمون با تجربه تر و شايسته تر مي شود. علاوه بر اين ارزيابي دقيقي از مهارتها و تواناييهاي خود کسب کرده ايد. پس از هر آزمون با دو نتيجه روبه رو مي شويد. شکست و موفقيت، دو عاملي که در سراسر زندگي با آنها مواجه هستيم و درواقع بخش بزرگي از زندگي ما را تشکيل مي دهند. شکست به معناي ناتواني نيست بلکه تنها مانعي سطحي براي دستيابي به موفقيت است. بنابراين از عدم موفقيت نهراسيد و به هدفتان ادامه دهيد. اگر به هر دليلي نتوانستيد در مصاحبه موفق شويد، بازهم به جستجو و تلاش خود ادامه دهيد. براي انجام اين مهم لازم است که کمي بينديشيد و راههاي نرفته را بازيابيد و پرسشهاي زير را مطرح کنيد.اجراي چه نکاتي کارفرما را تحت تاثير قرار مي دهد ؟ آيا تواناييها و مهارتهايتان را بخوبي نشان داده ايد ؟ آيا تمام تلاش خود را براي اجرا و يافتن شغلي متناسب با ارزشهاي خود انجام داده ايد ؟ آيا تمام نکات روانشناسانه را در مصاحبه اجرا کرده ايد ؟ آيا به دانش و مهارت کافي در شغل مورد نظر رسيده ايد ؟ آيا در مصاحبه به اندازه کافي صحبت کرده ايد و تمام ويژگيهاي خود را گفته ايد ؟ آيا اصول اوليه در مصاحبه را رعايت کرده ايد؟ آيا کلام، گفتار، رفتار و پوشش مناسبي داشتيد؟ اگر خوب دقت کنيد خواهيد ديد که همين موارد بسيار جزئي و کاملاً ساده، چنان تاثيري در مصاحبه ايجاد خواهد کرد که شما را درهر آزمون و مصاحبه اي موفق خواهد کرد. بنابراين با اندکي تامل و بازنگري خواهيد ديد که مصاحبه آنقدرها هم سخت نيست، بلکه تنها با رعايت قوانيني خاص مانند بسياري از کارهاي ديگر، مي توان اين مهم را نيز اجرا کرد.
صبور باشيد

پس از اجراي مصاحبه معمولا يک هفته زمان لازم است تا پاسخ نهايي به شما گفته شود، درطول اين يک هفته به گزينه ها و مصاحبه هاي ديگر فکر کنيد . براساس قانون احتمالات از هر سه مصاحبه يکي پذيرفته مي شود . اگر به هر دليلي پذيرفته نشديد، نگران نباشيد زيرا معمولاً انتخابها محدود هستند و اين چيزي از شايستگي شما کم نخواهد کرد. به جستجو ادامه دهيد و دليل انتخاب نشدن خود را بپرسيد، اين مسئله نشان مي دهد که هنوز به دنبال يادگيري و افزايش مهارتهاي خود هستيد.
نکته آخر

موفق نشدن در مصاحبه دليلي بر پذيرش شکست نيست، بلکه فرصتي ديگر براي افزايش تجربيات ، مهارتها و ديدگاهي متفاوت در آزمون بعدي است .

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 14:22
ساحل

نظر شما راجع به خودتان چیست؟ آیا انسان شادی هستید یا اینکه فکر می کنید شادی به اندازه کافی در زندگی تان وجود ندارد؟ مطالعه ها نشان می دهند که شاد بودن آدم ها ارثی نیست و این محیط زندگی و شرایط آنهاست که می تواند در روحیه شان تاثیرگذار باشد...

از طرفی، گاهی شادی و خوشی به اندازه کافی در زندگی مان وجود دارد و ما نمی توانیم یا نمی خواهیم آنها را ببینیم. یک ضرب المثل اسپانیولی می گوید که خوشی پنهان، شمع خاموش شده است. یعنی به محض اینکه خود فرد اراده کند، می تواند از گرمای آن بهره ببرد به شرط آنکه بخواهد! ما در اینجا ۹ علامت را که نشان دهنده وجود شادی در زندگی افراد است به شما معرفی می کنیم و اگر این نشانه ها در زندگی شما وجود داشته باشند یعنی اینکه زندگی خوب و شادی دارید و بیخود دارید به عالم و آدم غر می زنید.

 

۱) اگر دانش آموز خندانی بوده اید...

همین الان بلند شوید و به سراغ آلبوم هایتان بروید و یکی دو تا از عکس های دوران دبیرستان را پیدا کنید. حالت چهره تان چگونه است؟ خوشحال و خندان یا بداخلاق و اخمو؟! تحقیق ها ثابت کرده اند که افرادی که در عکس های دوران دبیرستان یا حتی دانشجویی شان، لبخند به لب دارند، ۵ برابر کمتر از همکلاسی های اخمو یا بی تفاوت شان طلاق می گیرند و زندگی شادتر و پایدارتری نسبت به آنها دارند. ضمن اینکه افراد خنده رو، بیشتر مورد توجه سایرین هستند و انرژی مثبت آنها باعث می شود که همسرانی خوش خنده و مهربان داشته باشند.

 

۲) اگر خواهر دارید...

افرادی که حداقل یک خواهر دارند، اجتماعی تر هستند، خوش بین اند و از توانایی هایشان آگاه ترند و بیشتر از آنها استفاده می کنند. این یک نظر فمینیستی نیست، بلکه نتایج سال ها تحقیق محققان انگلیسی است که به تازگی منتشر شده است. اصلا اگر خودتان هم دقت کنید به این نتیجه می رسید که وجود دختر در خانواده، باعث تلطیف محیط زندگی می شود و خانواده هایی که چند پسر دارند، معمولا روابط خشک و سردی بینشان حاکم است و شاید این موضوع به خاطر طبع خشن تر پسرها نسبت به دخترها باشد.

 

۳) اگر به تلویزیون نمی چسبید...

محققان دانشگاه مریلند، ۴۵ هزار آمریکایی را طی ۳۵ سال مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که افراد شاد، کمتر از ۳۰ درصد از وقتشان را در روز به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند، آنها می گویند که شادترها، بیشتر ورزش می کنند، وقت شان را با خانواده شان می گذرانند، مطالعه می کنند و به فکر سلامت خود هستند و همه این کارها باعث می شود که آنها کمتر تلویزیون تماشا کنند.

 

۴) اگر سوغاتی هایتان را جلوی چشم می گذارید...

دکتر سوبخالیو بومیرسکی، استاد روان شناسی دانشگاه کالیفرنیا می گوید: «افراد شاد، سوغاتی ها و عکس های یادگاریشان را بیشتر در معرض دید قرار می دهند تا خاطره روزهای خوش، هر روز برایشان تکرار شود و بتوانند در اولین فرصت، دوباره آن روزهای خوش را با کسانی که دوستشان دارند، تکرار کنند.»

 

۵) اگر ورزش می کنید...

محققان دانمارکی می گویند که کسانی که زیاد ورزش می کنند، کمتر دچار استرس می شوند و بیشتر از زندگیشان لذت می برند. در عوض، افراد بی حال و حوصله و آنهایی که اهل ورزش کردن نیستند، ۷۰ درصد بیشتر از سایرین استرس می گیرند و از زندگی خودشان هم راضی نیستند. برای اضافه کردن مقدار بیشتری شادی به زندگی تان، کافی است که روزانه ۱۷ تا ۳۴ دقیقه ورزش کنید.

 

۶) اگر عاشق هستید...

پژوهشگران انگلیسی معتقدند که اسیر بودن در دام عشق می تواند شادی بیشتری را نصیب افراد کند. آنها می گویند که یک زوج عاشق، ۳۰ درصد شادتر از سایر افراد جامعه هستند و این امر تنها به دلیل این است که آنها هر کاری را برای جلب رضایت و به دست آوردن آرامش طرف مقابل شان انجام می دهند.

 

۷) اگر وقت تان را با آدم های شاد می گذرانید...

برقرار کردن یک رابطه با همسایه ای خوش بین، دوستی امیدوار یا همکاری خنده رو می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی روحیه شما داشته باشد. حالا هر چقدر صمیمیت و رفت و آمد شما با این گونه افراد بیشتر باشد، اوقات شادتری را هم در زندگی سپری خواهید کرد. مثلا اگر نصف روزتان را با افراد شاد بگذرانید، ۴۲ درصد و اگر یک سوم از وقت تان را با آنها باشید، ۲۲ درصد شادتر از روزهای قبل خواهید بود.

 

۸) اگر اهل قهوه یا چای گرمید...

محققان آمریکایی می گویند که آرامش روانی، شادی فیزیکی را به دنبال دارد. آنها رفع خستگی با نوشیدن یک لیوان شکلات، قهوه یا چای گرم را راهی برای رسیدن به آرامش و شادی پس از یک روز کاری سخت می دانند.

 

۹) اگر ۲ دوست صمیمی دارید...

کسانی که حداقل ۲ دوست صمیمی دارند، بسیار شادتر از سایر افراد هستند و زندگی زناشویی موفق تری را هم تجربه می کنند. دلیل این ادعا هم نتایج تحقیق هایی است که انگلیسی ها روی بیش از ۶۵۴ زوج انجام داده اند و طی این تحقیق ها به این نتیجه رسیدند که درددل و مشورت کردن با دوستان صمیمی باعث آرامش روانی افراد می شود و به آنها در تصمیم گیری درست کمک می کند. شاید به همین خاطر باشد که چینی ها می گویند: «دوستان مهربان از برادران نامهربان بهترند!»

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 14:3
ساحل

گروه خونی O :
صادق، خوشبین و پر انرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی دارند. اگر در میانه راه به بیهوده بودن کاری که در حال انجامش هستند پی ببرند، خیلی راحت آنرا رها می کنند. درباره ی گذشته مثبت اندیشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمی خورند.به مسائل مادی اهمیت می دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسیار حساسند. رک و صریح نظراتشان را بیان می کنند. می توانند از جزئیات براحتی صرفه نظر کنند. غالباً از رهبری کردن خوششان می آید و معمولاً از قدرت تمرکز خوبی برخوردارند.
گروه خونی A :
محتاط در تصمیم گیری، بدبین و بسیار حساس هستند و مایلند مسائل را به دو گروه سیاه و سفید تقسیم کنند. به قوانین و استانداردهای اجتماعی بسیار اهمیت میدهند. از تحمل و صبر بالایی برای انجام کارهای فیزیکی و رقابتی برخوردارند. به آینده بسیار بدبینند و براحتی می توانند ظاهر آرامی از خودشان نشان دهند، حتی اگر عصبانی باشند. به نظرات دیگران بسیار اهمیت می دهند. اگر قلبشان بشکند، به سختی التیام می یابد. آنها بسیار مسئولند و همواره خطی بین کار و تفریح میکشند. آنها معتقدند که در مسائل دینی و اخلاقی می توان به کمال رسید. ترجیح می دهند از سرگرمی هایی بهره ببرند که از فشار عصبیشان بکاهد.
گروه خونی B :
براحتی از دیگران دستور نمی گیرند. سریع تصمیم گیری می کنند، قابل انعطافند و چندان به قوانین اهمیت نمی دهند. به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. چندان صبور به نظر نمی رسند و از کارهای رقابتی خوشان نمی آید. معقول و خونسردند و درعین بامزگی، بسیار خجول هستند. از بیان ایده های جدید نمیهراسند. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی شوند. براحتی می توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. خلاق و مبتکر بوده و بین کار و تفریح نمی توانند مرزی قائل شوند.
گروه خونی Ab :
رومانتیک و احساساتی هستند و به شدت فعالند. در تجزیه و تحلیل مسائل بسیار ماهرند. در نقد موضوعات مختلف بسیار منصف اند. درموقع لزوم نمی توانند سریع تصمیم بگیرند. برای سخت کار کردن و صبور بودن باید سعی کنند. درباره ی گذشته بسیار حساسند و از قدرت فهم بلایی برخوردارند. چندان مسئولیت پذیر نیستند. خونسردند اما در برخورد با مسائل غیرمنتظره خیلی زود نگران می شوند. حالات روحی آنها خیلی سریع تغیر می کند. می توانند در آنِ واحد چند کار را با هم انجام دهند و از کارهای هنری بسیار خوششان می آید.

Create your flash banner free online

           
سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 19:55
ساحل

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.